phone

09120304263

09197142162  

قرص لاغری اپتیت کنترل(Appetit Control)

کاهش اشتهای کاذب | کاهش جذب غذا | محصول کشور آلمان

 خرید قرص لاغری اپیتیت کنترل

کپسول کنترل اشتها یک محصول طبیعی برای کنترل اشتها، گرسنگی ناگهانی و عادات غذایی اجباری است. قرص اپیتیت احساس سیری را تقویت می کند، گرسنگی را کاهش می دهد و می تواند به کمتر خوردن و در نتیجه کاهش وزن بهتر کمک کند. کپسول کاملاً فیزیکی عمل می کند، ماده فعال توسط بدن جذب نمی شود یا متابولیسم می شود و به طور طبیعی از بدن حذف می شود.

قرص کاهش اشتهای اپتیت کنترل باعث کاهش اشتهای کاذب فرد میشود و همچنین باعث کاهش جذب غذا میشود که معمولا با تغییر در روند هضم غذا باعث میشود تا مواد غذایی کمتری نظیر چربی ها و کربوهیدرات ها جذب بدن شوند.                

قرص کاهش اشتها اپتیت کنترل Appetit Control

 قرص کاهش اشتهای اپتیت کنترل محصول کشور آلمان

قرص کاهش اشتهای اپتیت کنترل محصول شرکت DM

 

محتویات قرص کاهش اشتهای اپتیت کنترل:

45 عدد کپسول کاملا گیاهی

 

کارایی قرص اپتیت کنترل:

کاهش اشتها

مانع از جذب چربی های غذا و کربوهیدرات ها

اگر به دنبال بهترین قرص در زمینه کاهش اشتها هستید که بتواند بدون هیچگونه عارضه جانبی به شما کمک کند تا کاهش اشتهای خوبی داشته باشید به عبارتی اشتهای کاذب شما را از بین برود و پرخوری نکنید قرص کاهش اشتهای کاملا گیاهی اپتیت کنترل را به شما معرفی میکنیم.

با توجه به اینکه هر ساله قرص های لاغری و کاهش اشتهای جدیدی وارد بازار میشوند و به روز رسانی خود با آنها کار دشواری است. واقعیت این است که اکثر این داروها بی تاثیرند ولی در مورد برخی از آنها این امر صادق نیست چراکه محصولات لاغری که شرکت بهین دارو عرضه میکند تاثیرات فوق العاده در زمینه چربی سوزی لاغری و کاهش اشتها دارند.

قرص کاهش اشتهای اپتیت کنترل دارویی است که توسط افراد بی شماری بارها و بارها استفاده شده و نتیجه بی نظیر ان مشاهده شده است.

با این حال میتوان گفت که این محصول معجزه آسا بهترین قرص کاهش اشتهای بدون عارضه است.

با این حال اگر در حال حاضر اشتهای کاذب دارید پرخوری یا ریزه خواری میکنید و دائم گرسنه هستید بی شک می توانید از قرص کاهش اشتهای اپتیت کنترل استفاده کنید و این گزینه قطعا برای شما مناسب است تا عادت های غذایی خود را بهبود ببخشید.

 

خواص قرص کاهش اشتهای اپتیت کنترل:

از خواص دیگر این قرص کاهش جذب غذا میباشد که معمولا با تغییر در روند هضم غذا باعث میشود تا مواد غذایی کمتری نظیر چربی ها و کربو هیدرات ها جذب بدن شوند.

قرص لاغری اپتیت کنترل علاوه بر محدود کردن اشتها انرژی زا نیز میباشد و سبب میشود که در کنار کاهش اشتها به مرور کاهش وزن و سایز نیز داشته باشید.

این محصول هیچگونه محدودیت و منع مصرف سنی ندارد و تمامی سنین میتوانند از آن استفاده کنند.

 پیشنهاد بهین دارو: قرص لاغری لیپوسیکس | قرص لاغری ریلاکر | قرص لاغری فیل اسلیم | قرص لاغری تینوئیت ریتارد

قیمت و سفارش قرص لاغری  

جهت مشاوره و اطلاع از قیمت و نحوه سفارش با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید:

شماره تماس و سفارش شرکت بهین دارو   09120304263 - 09197142162

ساعت کار شرکت از 9 صبح الی 21

 

شرکت بهین دارو با بیش از 12 سال سابقه کار در فروش بهترین و جدیدترین قرص های چاقی - لاغری - زناشویی

 

 

 

 

 

 

 

 

 طریقه مصرف قرص لاغری اپتیت کنترل

2-3 کپسول نیم ساعت قبل از غذای اصلی (2-3 وعده در روز) با یک لیوان آب (250 میلی لیتر) بنوشید.  بیش از 9 کپسول در روز مصرف نکنید.

 
وضعیت موجودی :
موجود
از     رای
6.3