phone

09120304263

09197142162  

فواید رابطه جنسی و راه های برای جذاب تر شدن رابطه زناشویی ؟

    
تعداد بازدید: 2882
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1397/8/7

بهترین قرص تاخیری و زناشویی در بهین دارو ؟

  

 

 

 برای مشاهده بهترین محصولات چاقی - لاغری - زناشویی و طریقه مصرف صحیح به کانال تلگرام بهین دارو بپیوندید .

 

شماره تماس و سفارش شرکت بهین دارو   09120304263 - 09197142162

   ساعت کار شرکت از 9 صبح الی 21

 

شرکت بهین دارو با بیش از 12 سال سابقه کار در فروش بهترین و جدیدترین قرص های چاقی - لاغری - زناشویی

 

                

 

شماره تماس و سفارش شرکت بهین دارو ارسال به تمام نقاط کشور .   09120304263  -- 09197142162

 شرکت بهین دارو تنها نمایندگی و وارد کننده بهترین و قویترین قرص(داروی) زناشویی - تاخیری- تقویت قوای جنسی - درمان زود انزالی -

درمان ناباروری اصل و گیاهی بدون عوارض ...

رابطه جنسی و فواید آن ؟

از فواید رابطه جنسی تا راه های برای جذب تر شدن این رابطه زناشویی نارضایتی جنسی از روابط زناشویی این روزها به قاتل نامریی بنیان

خانواده ها تبدیل شده است نارضایتی که نه دیده میشود . نه حرفی از ان میزنند و نه حتا اسمش را به زبان می اورند . چون با ان که ممنوع

نیست اما به تابوی اجتماعی تبدیل شده است و خانواده ها طبق قانونی نانوشته از بحث در مورد رابطه جنسی پرهیز میکنند. کمتر دیده

شده که خانواده های قدرت یا جرات آموزش صحیح رابطه زناشویی به فرزند خود را داشته باشد یا فرزندان را برای مشاوره های جنسی پیش از

ازدواج تشویق کند . به همین دلیل ایرانیان اطلاعات جنسی خود را اغلب از جمع دوستان یا شبکه های مجازی به دست می اورد.

به همین دلیل در این مقاله به فواید رابطه جنسی و راهکارهایی برای افزایش جذابیت این رابطه زناشویی می پردازد .

فواید رابطه جنسی :

1- با رابطه جنسی کالری و چربی اضافه می سوزانید ؟

بله میتوانید به رابطه  جنسی به عنوان یک ورزش نگاه کنید و مطمعنا تاثیرش از باشگاه رفتن بیشتر خواهد بود ! به گفته دکتر جاستین لهمیار سخران بخش روان شناسی دانشگاه پوردو و نویسنده روان شناسی تمایلات جنسی بسته به این که چقدر فعالیت فیزیکی داشته باشد . رابطه جنسی میتواند اظلات را تقویت کند . ضربان قلب را بالا ببرد و تمام بدنتان را به کار گیرد . و با توجه به مطلعات سال 2012 که به هر شرکت کننده در این تحقیق هنگام رابطه جنسی ضربان سنج داده شد مردان حدود 102 کالری در هر جلسه و زنها 70 کالری می سوزانند . بر اساس این صحبت های گفته شده این کالری سوزی مقدار زیادی نیست با این حال در مطالعات رابطه جنسی (از پیش نوازش تا ارگاسم ) به طور متوسط 25 دقیقه طول می کشد . اگر شما این زمان را طولانی تر کنید می توانید حتا بیشتر از این مزایای کالری سوزی آن بهره مند شوید .

بهترین قرص تاخیری ؟

قرص تاخیری و درمان زود انزالی کانفیدو اصل ساخت کمپانی هیمالیا قرص کانفیدو قرص 100 در صد گیاهی و بدون عوارض با جواب دهی عالی در بهین دارو .

2- رابطه جنسی سطح استرس و فشار خونتان را پایین میاورد و ضربان قلب را تنظم میکند ؟

در مطالعه ای که در سال 2006 در اسکاتلند از داوطلبان خواسته شد فعالیتهای جنسی و فعالیت های اضطراب آورشان از قبیل سخنرانی عمومی یا حل مسائل ریاضی با صدای بلند را 2 هفته ضبط کنند . کسانی که در دوره مطالعه رابطه جنسی داشتند تجربه بالا رقتن فشار خون کمتری داشتند و سرعت متعادل شدن فشار خونشان سریع تر بود . (فقط مقاربت واژنی این تاثیر را گذاشته بود و سایر اشکال فعالیت جنسی با استمنا این تاثیر را نداشته بود )

این مطالعه دو مزیت رابطه جنسی منظم را نشان میدهد : به گفته مارک کنترل بهتر فشار خون و مدریت بهتر استرس رابطه جنسی نه تنها باعث می شود سطح استرس زوجین را کاهش پیدا کند بلکه مشخص شده تاثیر بسزایی در مدیریت استرس ان ها دارد .

بهترین قرص زناشویی و جنسی چند کاره ! بزرگ کننده الت - تاخیری - درمان زود انزالی - حجم دهنده  ...

قرص مگنا ار ایکس اصل در بهین دارو . قرص مگنا ار ایکس اصل 100 در صد گیاهی و بدون عوارض . شرکت بهین دارو تنها نمایندگی قرص زناشویی مگنا ار ایکس :

3- ایا رابطه جنسی قلبتان را تقویت میکند ؟

ربطه جنسی منظم ممکن است به طریق دیگر با عث تقویت سیتم قلبی عروقی شود . یک مطالعه انگلیسی مشخص کرد مردانی که در طی یک دوره 20 ساله حداقل هفته 2 بار رابطه جنسی داشته اند نسبت به افرادی که کمتر از ماهی یک بار رابطه داشته اند کمتر به دلیل بیماریهای قلبی از بین رفته اند بعد از 10 سال در واقع ریسک مرگ ناگهانی انها کمتر از 50 در صد نسبت به گروهی بوده که رابطه زناشویی کمتری داشته اند اگر چه این فاصله در دهه بعدی کاهش نشان میدهد .

این نوع از یافته ها فقط ارتباط را نشان میدهد نه علت را به گفته مارک افرادی که دارای زندگی جنسی سالم هستند احتمالا شیوه زندگی سالمی هم داشته اند با این حال او فکر می کند ارتباط های زیادی باید و جود داشته باشد . رابطه جنسی هورمون های استرژن و تستوسترون را تنظیم میکند که روی همه سیستم بدن از جمله قلب تاثیر گذارند .

 

بهترین داروی سرد مزاجی خانمها ؟

یکی از بهترین و قویترین داروهای درمان سرد مزاجی خانمها ژل خوراکی اسپنیش گلد فلای میباشد که شرکت بهین دارو نمایندگی اصلی فروش ژل اسپنیش گلد فلای اصل ساخت کشور اسپانیا میباشد .

4- ایا رابطه جنسی و زناشویی شما را در مقابل سرطان محافظت میکند ؟

برخی مطلعات نشان داده است مردانی که انال بیشتری داشته باشند ممکن است کمتر به سرطان پرستات شوند با این که تفاوت خیلی کوچکی در این زمینه وجود ندارد و ارتباط قطعی ای بدست نیامد .

مزایای ممکن برای پیشگیری از سرطان پستان واضح تر است با این حال : در یک مطالعه فرانسوی مشخص شده زنانی که در ماه حد اقل یک بار رابطه جنسی داشته باشند کمتر از دیگران به سرطان پستان مبتلا شده اند و از انجایی که این بیمیاری بین مردان نادر است بر اساس یک مطالعه یونانی مردان که در ماه کمتر از 6 بار ارگاسم داشته اند بیشتر در معرض خطر ابتلا به این سرطان قرار گرفته اند .

بهترین قرص داروی زناشویی چند کاره قوی ؟

قرص زناشویی و جنسی وایمکس اصل و اورجینال 100 در صد گیاهی و بدون عوارض در شرکت بهین دارو .

5- رابطه جنسی سیستم ایمنی را تقویت میکند ؟

بر اساس مطالعه دانشگاه ویلکز داشته اند هفته یک بار رابطه جنسی سیستم ایمنی بدن را تقویت میکن و از بدن در مقابل بیماریهایی مثل سرما خوردگی محافظت می کند . محققان پرسشنامهای به دانشجویان در مورد زندگی جنسی شان داده اند و سپس بزاقشان را براتی مشخص نمودن سطح ایمنی گلوبین یک انتی بادی که در مبارزه با ویروس ها کمک می کند تست کردند انها متوجه شدند دانشجویانی که هفته یک یا دو بار رابطه جنسی داشته اند میزان ایمو ایمو گلوبین انها بیشتر از کسانی بوده که در هفته سه بار یا بیشتر رابطه داشته اند این تحقیق پیشنهاد میدهد که زیاده روی در هر کاری مناسب نیست .

6- رابطه جنسی درد را تسکین میدهد ؟

زنان اغلب بخاطر سردر یا بهانهای دیگر از رابطه جنسیشان شانه خالی میکنند . اما بر اساس مطالعهای که دانشمندان المانی در سال 2013 انجام داده اند انجام رابطه  جنسی با وجود سردرد در حقیقت میتواند حالشان را بهتر کند . وقتی داوطلبان این مطالعه داشتن رابطه جنسی در زمان سردرد را انتخاب کردند . حدود 65 در صد از افرادی که میگرن داشته اند و 35 در صد سردرد خوشه ای داشته اند اعلام کردن بخشی یا تمام سردرد انها تسکین پیدا کرده است .

اندورفین ازاد شده در حین ارگاسم همانطور که جریان خون ناحیه تناسلی را افزایش می دهد نقش مهمی در قدرت ضد درد جنسی ایفا میکند به گفته مارک درد گاهی با هجوم جریان خون در یک منطقه هوراه است مثل سر و ربابطه جنسی بخشی از این فشار را برداشته و مسیر جریان را تغیر دهد .

 7- ربطه جنسی میتواند عمر انسان را طولانی تر کند:

مطالعات زیادی رابطه بین زندگی جنسی شلوغتر و عمر طولانی تر را نشان داده اند که مهمترین آن مطالعه دانشگاه دوک است که بین سالهای 1955 تا 1985 انجام شد. محققین دریافته اند که مردانی که به طور مکرر رابطه داشته اند عمرشان طوانی تر بوده. درحالی که برای زنان لذت بردن از مقاربت از مهمترین قانون افزایش طول عمر در این مطالعه بوده است.

به گفته دکتر لهمیلر ما واقعا نمیتوانیم علت و اثر مطالعات را مشخص کنیم پس نمیدانیم آیا رابطه جنسی واقعا به افزایش طول عمر کمک میکند یا اینکه افراد سالمتر رابطه جنسی بیشتری داشته اند؟

8- فعالیت جنسی رابطه شما را تقویت میکند:

به گفته لهمیلراکسی توسین که به عنوان هورمون عشق شناخته میشود که هنگام رابطه فیزیکی صمیمی و برخورد پوست به پوست ترشح میشود و به افزایش احساس عاشقانه بین شما و شریکتان کمک میکند.

آیا میخواهید این رابطه را هرچه بیشتر تقویت کنید؟

مطمئن شوید که بعد از رابطه جنسی شریکتان را نوازش کنید یک مطالعه در دانشگاه تورنتو نشان داد زوج هایی که در آنها خواسته شده بود زمان بیشتری بعد از رابطه جنسی با هم بگذرانند - بوسیدن - صحبت کردن و ابراز محبت - سطح بالاتری از رضایت در زندگی جنسیشان و رابطه زندگی گزارش داده اند.

9- آیا رابطه جنسی شمارا باهوشتر و دقیق تر میکند؟

یک تحقیق در سال 2011 داشگاه پرینستون نشان داد موشهای صحرایی که رابطه جنسی مکرر داشته اند رشد نورون های بیشتر در هیپوکامپوس نشان داده اند که ناحیه کلیدی در مغز برای یادگیری و حافظه به گفته لهمیر میدانند که حین رابطه جنسی مواد شیمیایی آزاد میشود که مرکز پاداش مغز را فعال میکند پس منطقی است که باعث رشد و توسعه بافت عصبی افراد شود. رابطه جنسی به روش خودش میتواند به طور بالقوه شمارا باهوشتر کند.

10-آیا رابطه جنسی باعث میشود جوانتر به نظر برسید؟

تحقیقات ارائه شده در نشست سالانه انجمن روانشناسی بریتانیا 2012 نشان داد افراد مورد مطالعه که رابطه جنسی مکرر حداقل 3بار در هفته برای افرادی که در دهه 40 و 50 زندگی خودبوده اند بین 4تا7 سال جوانتر از افرادی که رابطه کمتری داشته اند به نظر میرسند. چرا؟ دکتر دیویدویک به اندورفین ترشح شده و احساس خوبی که حین رابطه صمیمی ایجاد میشود مشکوک است بعلاوه اثرات مفید رابطه جنسی روی خواب و سطح استرس همچنین رابطه جنسی جریان خون را تقویت کرده و هورمون ها را تنظیم میکند که هردو این موارد میتواند تاثیر مثبت رو ظاهر پوست داشته باشد.

 

رابطه جنسیتان را با این روشها جذابتر کنید:

1-روی تختخواب یا مبل خود بالشتی نرم و مخملی با یک پتو زیبا بیندازید این به شما کمک میکند راحتتر باشید و در کنار همسر خود حسابی گرم شوید و احساس خوبی داشته باشید.

2-گلهای تازه و زیبا بخربد و آن را در سالن نشینمن یا اتاق خواب خود قرار دهید گلهای تازه فضارا بسیار رمانتیک کرده و عطر دلنشینی را در محیط پراکنده میسازد.

3-سر میز غذا و در اتاق خواب خود میتوانید از شمع و نورهای هالوژن های رنگی استفاده کنید همه چیز زیر این نورها بسیار زیباتر تر قبل به نظر میرسد.

4-عکسهای 2نفره از خود و همسرتا در اتاق خواب بگذارید و به آنها نگاه کنید این عکسها یادآور روزهای زیبای خوب و احساسی گذشته برای شما خواهد بود.

5-اتاق را با عطر خوشبو و مورد علاقه دونفر معطر سازید بوی خوش میتواند احساس فضارا بسیار جذابتر کند.

6-در اتاق گاهی موسیقی ملایم روشن کنید همواره از آهنگهای جذاب و مورد علاقه طرفین استفاده کنید گاهی آهنگهایی گوش کنید که برایتان یادآور روزهای خوش گذشته باشد.

استفاده از این رویکردها هرچند ساده به نظر میرسد اما میتواند خانه زیبا و آرام و پر از احساسات برای طرفین بوجود آورد.

حتما مسائل زناشویی را جدی بگیرید که زندگی خوب و پراز احساسات در کنار همسرتان داشته باشید.

 

برای کسب اطلاعات در مورد محصولات لاغری شرکت بهین دارو ... کلیک کنید

برای کسب اطلاعات در مورد محصولات چاقی شرکت بهین دارو ... کلیک کنید

برای کسب اطلاعات در مورد محصولات زناشویی شرکت بهین دارو ... کلیک کنید

برای دیدن مطالب مفید و آموزنده از ارشیو خبر بهین دارودیدن فرمایید ... کلیک کنید

برای دیدن طریقه مصرف صحیح قرص های چاقی - لاغری - زناشویی ... کلیک کنید

 

 

 

 

https://www.instagram.com/behin_daroo/

 

 

 

 

 

 

 

از     رای
6.3