phone

09120304263

09197142162  

عوارض خطرناک لاغری و کاهش وزن ؟

    
تعداد بازدید: 3170
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1398/8/5

عوارض خطرناک لاغری و کاهش وزن ؟

  

 

 

 برای مشاهده بهترین محصولات چاقی - لاغری - زناشویی و طریقه مصرف صحیح به کانال تلگرام بهین دارو بپیوندید .

 

شماره تماس و سفارش شرکت بهین دارو   09120304263 - 09197142162

   ساعت کار شرکت از 9 صبح الی 21

 

شرکت بهین دارو با بیش از 12 سال سابقه کار در فروش بهترین و جدیدترین قرص های چاقی - لاغری - زناشویی

 

                

 

عوارض لاغری بیش از حد ؟

دانستنی های پزشکی درباره لاغری و لاغری های ناگهانی و اینکه برخی افراد دارای کم بود وزن بالا هستند ایا باعث بروز مشکلات حاد میشود

یا خیر ؟

در اخبار بهین دارو :

 

 

خیلی لاغر بودن میتواند به صورت جدی ناسالم و خطر ناک باشد . محققان متوجه شده اند ژنی وجود دارد که مردان لاغر را در خطر دیابت

و قند خون قرار میدهد .

این یک مطلب در مورد مشکلات یاست که لاغری و کاهش وزن میتواند برای شما به وجود اورد .مواردی از جمله بالا رفتن سقط جنین - بیماریهای ریوی - ناباروری مردان - و حتی بالا رفتن خطر مرگ در حوادث رانندگی .

در واقع خیلی لاغر بودن میتواند به شکل جدی ناسالم باشد . محققان متوجه شدهاند ژنی وجود دارد که مردان لاغری را در خطر قند خون قرار میدهد .

 

چه وضعیتی به عنوان کمبود وزن و لاغری به حساب می اید ؟

نماد توده بدن یا BMI پایین 18.5 را کبود وزن می دانیم .

تحقیقات اخیر نشان داده ژنی به نام IRSI که برخی افراد را لاغر نگه می دارد . با بالا رفتن خطر ابتلا به دیابت نوع 2 و مشکلات قلبی عروقی ارتباط است .

دکتر لاوس استاد دانشگاه کمبریج که در تحقیق شرکت داشته میگوید :

این ژن افراد را ظاهرن لاغر نگه می دارد . بدن مردان که چنین ژنی دارند چربی را در مکان های خطر ناک مانند اطراف قلب یا کبد ذخیره می کند .

این ژن لاغری تنها قسمتی از ماجرا است . و تحقیقات روی ان در مراحل اولیه به سر می برد . محققان طی امار که از امریکا گرفته اند متوجه شدند سالانه 35000 مرگ بر اثر کمبود وزن در این کشور اتفاق می افتد .

این امار به سالانه 116000 مرگ برا اثر چاقی مقایسه می شود . و با توجه به تعداد کم افراد که کمبود وزن دارند متوجه می شویم مرگ و میر بر اثر لاغری زیاد است .

متاسفانه بیشتر کسانی که کمبود وزن دارند متوجه این مشکل جدی نیستند . که بیشترین مشکلات سلامتی یشان مربوط به وزنی است که دارند . تیتر بیشتر خبرها از خطرات چاقی میگوید و ما نیز بیشتر اوقات به کسانی که لاغر هستند خوش شانس می گوییم .

یکی از علت این مشکلات می تواند هورمونی باشد افراد لاغر ممکن است کمبود استروژن داشته باشند هورمون زنانه ای که برای سلامت مردان و زنان مهم است .

کمبود چربی بدن نیز با از دست دادن مواد شیمیایی ضروری برای داشتن سلامت فیزیکی و روانی مرتبط است در ادمه چند مشکل عمده کمبود وزن و لاغری را بیان میکنیم با بهین دارو همراه باشد .

 

شکستن استخوان ها بر اثر لاغری :

با توجه به تحقیقاتی  که روی 45000 زن انجام گرفت خانم هایی که همیشه لاغر بوده اند وقتی به میان سالی می رسند در خطر شکستگی لگن قرار می گیرند .

شکستگی لگن از شایع ترین اسیب ها در میان سالی و از عواملمرگ در افراد کهن سال است .

یک خانم هرچی لاغر تر باشد تراکم استخان نیز کمتر است . چربی ساخت استروژن را که بدن برای سالم نگه داشتن استوخان ها نیاز دارد سوخت رسانی میکند . کمبود استروژن میتواند استخان ها را ضعیف و شکننده کند .

همچنین استوخان ها برای اینکه قوی بمانند باید وزن را حمل کنند این ورزش های نیاز مند تحمل وزن مانند دویدن پرش و لیفتینگ برای افراد لاغر مهم میباشد .

 

مشاهده بهترین محصولات چاقی و افزایش اشتها ... کلیک کنید

 

 

ارتروز و بیماری های قلبی :

افراد لاغری که ارتروز دارند 4 برابر بیشتر از افراد با وزن طبیعی در خطر مرگ در اثر بیماری قلبی در میان سالی هستند . محققان به این نتیجه رسیده اند که افراد لاغر اثار التهاب مربوط به ارتروز شدید را در نقاط دیگیری ار بدن خود حس می کنند . و این میتواند تاثیر بدی روی قلب بگذارد .

التهاب مزمن نقش مهمی در گرفت رگها ایفا میکند . فراینی که طی ان چربی در پوشش داخلی رگها رسوب میکند .

 

مشکلات سقط جنین در لاغری :

خانمهایی که قبل از بارداری BMI پایینی دارند 74 در صد بیشتر در خطر سقط در 3 ماه اول بارداری هستند . دلیل این روی داد کمبود استرژن میباشد . این هورمون که توسط سلولهای چربی تولید میشود به بارداری سالم کمک میکند . همچنین خانمهای بسیار لاغر از تهوع نیز در طول بارداری رنج میبرند . در این خانم ها حس بد اول صبح بسیار شایع میباشد . که تبدیل به حالت تهوع شدید مشود . که خانم باردار را دچار سو هاضمه و کم ابی میکند که مادر و جنین را معرض خطر جدی قرار میدهد .

 

رابطه افسردگی با لاغری :

لاغری یعنی خطر بیشتر تصمیم به خود کشی . اولین تحقیق در مورد این ارتباط در سال 1997 انجام شد . تحققیقات نیز نشان داده مردان لاغر در مقایسه با مردانی که وزن طبیعی دارند 14 در صد در خطر تصمیم به خود کشی هستند .

مسول این تحقیقات دکتر راس موسن میگوید احساس ضعف دامی میتواند باعث تعثیرات منفی روی روحیه فرد شود . این نیز ممکن است که بدن مردان لاغر به اندازه کافی هرمون سروتونین نسازد . این هورمون باعث احساس شادی در مغز می شود  .

 

بیماریهای ریوی :

با توجه به تحقیقات انجام شده خانم های لاغری که مسن هستند بیشتر در معرض بیماریهای ریوی مانند برونشیت و اسم قرار دارند . خانمی که به صورت ارثی دچار کمبود استروژن است ار نظر سیستم ایمنی نیز دچار مشکل است .این گونه افراد نیز دچار کمبود سلول های ترشح شده توسط بافت چربی که کاری حیاتی برای عمل کردن سیستم ایمنی انجام میدهند هستند . چنین افرادی ممکن است با هورمون های رشد نیز مشکل داشته باشند . که وجود شان برای نگه داری از بافت ریه الذامی است .

 

ناباروری در مردان :

طی تحقیقات انجام شده روی بیش از 5000 مرد نشان داده شده که لاغری میتواند موجب کمبود اسپرم سالم در مردان شود به نظر میرسد . که ارتباطی بین وزن و اسپرم سالم در مردان وجود دارد .  و همچنین در مردان با لاغری مزمن غلظت اسپرم نیز کم گذارش شده است .

همچنین متخصصان در این باورند که حتی کمبود استروژن توسط ضخیره چربی تولید میشود . که این میتواند قسمتی از مشکل باشد . چوت تعادل تستوسترن و استروژن برای تولید اسپرم ضروری است .

 

بهترین قرص های تاخیری و درمان ناباروری برای مشاهده ... کلیک کنید .

 

 

برای کسب اطلاعات در مورد محصولات لاغری شرکت بهین دارو ... کلیک کنید

برای کسب اطلاعات در مورد محصولات چاقی شرکت بهین دارو ... کلیک کنید

برای کسب اطلاعات در مورد محصولات زناشویی شرکت بهین دارو ... کلیک کنید

برای دیدن مطالب مفید و آموزنده از ارشیو خبر بهین دارودیدن فرمایید ... کلیک کنید

برای دیدن طریقه مصرف صحیح قرص های چاقی - لاغری - زناشویی ... کلیک کنید

 

 

 

 

https://www.instagram.com/behin_daroo/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

از     رای
6.3