phone

09120304263

09197142162  

تهیه قرص لاغری در خانه

    
تعداد بازدید: 3924
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1401/9/25

تهیه قرص لاغری در خانه یکی از روش‌های استفاده مناسب از گیاهان و انواع ادویه در کنار هم برای رسیدن به یک وزن ایده‌آل است. در این مقاله از سایت بهینه دارو به معرفی دستور تهیه و ساخت قرص لاغری در خانه برای استفاده موثر اشاره خواهیم داشت.

تهیه قرص لاغری در خانه یکی از روش‌های رایج برای تناسب اندام و کاهش وزن است که اصولا با ترکیب چند مواد غذایی و گیاهی لاغرکننده و کالری سوز در کنار تهیه می‌شود.

در واقع این راه حل کم هزینه یعنی تهیه قرص لاغری در خانه برای افرادی که تمایل به کم کردن و رسیدن به یک وزن ایده‌آل دارند، یک پیشنهاد کابردی به نظر می‌آید.

کم کردن وزن و رسیدن به تناسب اندام از جمله مواردی است که انگیزه تهیه قرص لاغری در خانه تقویت می‌کند. از این رو آشنایی صحیح و اصولی با مواد غذایی کم کالری و ترکیب اندازه‌های متعادلی از این مواد در تهیه یک معجون، دمنوش یا قرص لاغری در خانه بدون عوارض احتمالی تاثیر بسزایی دارد.

در این مقاله از سایت بهین دارو یکی را معتبرترین مراکز تهیه انواع قرص لاغری و دیگر محصولات تناسب اندام مثل چاقی و زیبایی چندین دستور تهیه قرص لاغری در خانه برای استفاده اصولی از مواد غذایی و گیاهی کم کالری ارائه شده است.

 

تهیه قرص لاغری در خانه با ادویه‌ها

ادویه، یکی از تاثیرگذار ترین مواد غذایی در کاهش وزن است. انواع ادویه که در راس آن دارچین، زردچوبه، فلفل سیاه و حتی زنجبیل قرار داشته در بالا بردن سوخت و ساز بدن و سوختن کالری غیر مفید و چربی سوزی تاثیر بسزایی دارند.

 

قوی ترین قرص لاغری

تهیه قرص لاغری در خانه با ادویه ها

 

از این رو می‌توان برای تهیه انواع قرص لاغری در خانه روی ادویه‌ها یک حساب ویژه باز کرد. در هنگام استفاده از این مواد به حساسیت‌های غذایی توجه ویژه داشته باشید.

 

ساخت قرص لاغری با زنجبیل و دارچین در خانه

برای تهیه قرص لاغری در خانه با زنجبیل و دارچین ترکیب چند ماده دیگر لازم است. برای این کار کافی است یک قاشق زردچوبه، یک قاشق زنجبیل، یک قاشق زیره ( سیاه یا سبز ) و یک قاشق دارچین را با هم مخلوط و سپس میکس می کنیم.

 

طرز ساخت قرص لاغری خیلی قوی در خانه با زنجبیل و دارچیم

 

ترکیب به دست آمده را با عسل تا حدی که حالت خمیری به خود بگیرد مخلوط کنید، سپس خمیر را به اندازه کوچکی در دست به شکل یک قرص گرد و در محیطی تمیز برای خشک شدن قرار دهید.

توجه داشته باشید:

-در صورت مشکلات مزاجی و حساسیت‌های غذایی از خوردن این قرص خودداری کنید.

-روزی یک یا دو عدد برای تناسب اندام از این قرص میل کنید.

 

طرز تهیه قرص خانگی خیلی قوی در خانه

با ترکیب چهار گیاه دارچین، زیره، زردچوبه و فلفل قرمز و در نهایت عسل برای انسجام مواد و بالا بردن کیفیت دارو تهیه شده، می‌توانید یک قرص خانگی چربی سوز تهیه کنید.

برای این کار کافی است مواد نام برده را در اندازه های زیر با هم ترکیب کنید:

-زردچوبه یک قاشق چای خوری

-زیره (سبز یا سیاه) یک قاشق چای خوری

-دارچین یک قاشق چای خوری

-فلفل قرمز نصف قاشق چای خوری

-عسل یک قاشق چای خوری

 

آسیاب شده این مواد را با هم ترکیب و سپس عسل را به آن‌ها اضافه کنید تا حالت خمیری بگیرد. از خمیر به دست آمده به اندازه چندین قرص جدا کرده و در محیطی برای خشک شدن قرار دهید. قرص تهیه شده در خانه با این مواد سوخت ساز بدن را تا درصد بالایی افزایش داده و کالری و چربی را می‌سوزاند، در نتیجه کاهش وزن را به همراه دارند.

 

برای کاهش وزن در خانه قرص لاغری بسازید!

هر دارو و قرصی که منشا گیاهی داشته باشد، گاها با عوارض کمتری و تاثیرگذاری بیشتری همراه است. از این رو تهیه قرص لاغری در خانه با انواع ادویه یا دمنوش‌های گیاهی برای لاغری همگی در راستای استفاده از خاصیت گیاهان در انواع قرص لاغری به کار برده می‌شوند.

 

طرز تهیه قرص لاغری خیلی قوی خانگی

 

شما می‌توانید با تحقیق در مورد گیاهان لاغرکننده، با بررسی خواص انواع قرص گیاهی لاغری و حتی ترکیب چند ماده وگیاه لاغر کننده در منزل به راحتی به وزن ایده‌آل خود برسید. کافی است، تغذیه مناسب، مشورت با افراد مطلع، دقت در حساسیت‌های غذایی و انتخاب قرص لاغری و در نهایت برنامه ورزشی صحیح را فراموش نکرده و جدی بگیرید.

 

 

از     رای
6.3