phone

09120304263

09197142162  

چگونه در ناحیه ران و باسن به سرعت وزن اضافه کنیم؟

    
تعداد بازدید: 776
    
زبان : فارسی
         
دسته بندی : عمومی
    
تاریخ درج خبر : 1401/10/15

اکثرا در بسیاری از مکان‌ها، زنان لاغر زیباتر به نظر می‌آیند تا زمانی که خانمی با ران‌های بزرگ و جذاب وارد شود. لاغر بودن ممکن است مورد تحسین قرار گیرد، اما باسن بزرگ و ران های ضخیم بیشتر مورد پسند است.

اگر برای رسیدن به اندامی لاغر سخت تلاش کرده اید و اکنون می خواهید در ناحیه باسن و ران ها وزن اضافه کنید، به جای درستی آمده اید.

چنانچه قبلاً با رژیم غذایی و تمرین های کنترل‌شده وزن خود را به حد ایده ال رساندید، رسیدن به باسن و ران‌های حجیم برای شما آسان خواهد بود، فقط باید دستورالعمل‌هایی را که در این مقاله توضیح داده شده است، دنبال کنید.

البته اگر چند کیلو اضافه وزن دارید و نمی توانید وزن خود را حتی بعد از تمرین و رژیم غذایی کنترل کنید، وقت آن است که به رژیم غذایی و برنامه تمرینی بهتری روی بیاورید.

چرا افزایش وزن در باسن و ران، برای خانم ها زیبا به نظر می رسد؟

ما در ماتریس توهمات نوری زندگی می کنیم. خیلی وقت ها چیزی که ما می بینیم کمی متفاوت از چیزی است که مغزمان آن را تحلیل می کند. یکی از چنین توهماتی که ما به آن اعتقاد داریم، شکل بدن انسان است.

البته نمی توان قاطعانه گفت که کاملا یک توهم است. چرا چشم ما قطعا منحنی ها را می بینید، و ما منحنی ها را دوست داریم، اینگونه مغز ما متوجه انحناها می شود.

 اما واقعیت این است که شما نمی‌توانید در قسمت باسن و ران اضافه وزن داشته باشید اما چاق نشوید. برای انجام این کار باید چربی شکم را کاهش دهید و در ناحیه باسن وزن اضافه کنید. وزن اضافی در اطراف باسن نه تنها به شما کمک می کند تا زاویه ستون فقرات را به بهترین شکل به دست آورید، بلکه ظاهر را نیز بهبود می بخشد.

یک برآمدگی بزرگ در قسمت باسن روی پاهای لاغر شبیه توده مصنوعی است که به چوب چسبیده است. ران های شما نیز باید به اندازه کافی پر باشد تا با اندازه باسن شما تناسب داشته باشد. شما باید به طور همزمان در باسن و ران ها وزن اضافه کنید. ترکیبی از باسن بزرگ و ران‌های متناسب چیزی است که باعث می‌شود پایین تنه شما کاملاً به نظر برسد.

 

قرص چاقی ران و باسن

 رژیم غذایی برای افزایش وزن سریع در باسن و ران

یکی از تنها چیزهایی که برای بقا ضروری است، مصرف مواد مغذی به نسبت مناسب است. در حالی که تلاش برای افزایش سریع وزن در ناحیه ران و باسن، در فاکتورهای زیادی مانند انواع قرص چاقی وجود دارد که باید در نظر بگیرید، اما رژیم غذایی در میان آنها بسیار مهم است.

ممکن است هدف شما افزایش وزن، کاهش وزن، یا داشتن یک زندگی سالم باشد، در هر صورت باید مراقب آنچه مصرف می کنید، باشید. برای دستیابی به شکم و ران های خوش فرم، باید توده عضلانی را در قسمت ران و باسن به دست آورید. برای به دست آوردن چنین توده عضلانی در این گروه‌های عضلانی بزرگ، باید بخش‌های سالمی از غذاهای پر پروتئین و کالری بالا همراه با برخی داروهای چاقی ران و باسن قوی و موثر مصرف کنید. 

 اگر متابولیسم سریع‌تری دارید، ممکن است لازم باشد کربوهیدرات‌های بیشتری را در رژیم غذایی خود بگنجانید تا به اندازه کافی توده عضلانی دور باسن و ران‌های خود بدست اورید.

اگر پروتئین کافی از طریق غذای اصلی خود دریافت نمی کنید، می توانید آن را با قرص چاقی ران و باسن سوپر فت فست تکمیل کنید.  

علاوه بر مواد مغذی، باید مایعات کافی نیز مصرف کنید تا ماهیچه های خود را هیدراته نگه دارید. هنگامی که از طریق بهبود رژیم غذایی و تمرینات ماهیچه های جدیدی به دست می آورید، این عضلات جدید باید هیدراته شوند، بنابراین ممکن است نیاز به افزایش مصرف آب نسبت به گذشته داشته باشید. همچنین برای افزایش وزن در ناحیه ران و باسن باید مایعات از دست رفته به دلیل تمرینات جدیدی که شروع کرده اید را جبران کنید.

 

کالری مورد نیاز برای افزایش عضله باسن

مسلما برای افزایش وزن باید کالری اضافی بخورید. مصرف فعلی غذا به شما کمک می کند وزن بدن خود را حفظ کنید و انرژی لازم برای انجام کارهای روزمره را فراهم می کند. کالری مازادی که مصرف می کنید به ماهیچه ها و چربی های اضافه تبدیل می شود و در نتیجه وزن اضافه می شود.

میزان سالم و ایمن برای افزایش وزن حدود کمی کمتر از نیم کیلوگرم در هفته است. برای افزایش وزن در این میزان، باید 200 تا 500 کالری اضافی به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

جهت جذب کالری اضافی نباید غذاهای ناسالم مصرف شود. حتی اگر به کالری اضافی نیاز دارید، غذای شما همچنان باید شامل غذاهای کاملا سالم باشد. شما باید کالری دریافتی را با افزایش وعده های مصرفی خود افزایش دهید، مانند اینکه صبحانه خود را سنگین تر از قبل کنید یا یک غذای اضافی به ناهار خود اضافه کنید.

  • کربوهیدرات ها

کربوهیدرات ها اساساً هیدروکربن هایی هستند که تقریباً در هر خوراکی با درصد کم و بیش یافت می شوند. هر غذایی که می خورید می تواند منبع کربوهیدرات برای بدن شما باشد. اما زمانی که برای رسیدن به یک هدف خاص یعنی افزایش وزن برای باسن و ران ها تلاش می کنید، نمی توانید هر چیزی بخورید. شما باید نیاز به کربوهیدرات را از طریق غذاهای سالم پر کربوهیدرات برآورده کنید.

دانه های گندم، برنج، موز، سیب زمینی شیرین منابع بسیار خوبی از کربوهیدرات هستند و نیاز شما به قند و فیبر را نیز برآورده می کنند. پرتقال، زغال اخته نیز می توانند منبع کربوهیدرات شما باشند و ویتامین C و B لازم را به طور همزمان برای شما تامین کنند. لوبیا، سبزیجات نیز کربوهیدرات های سالم در رژیم غذایی می توانند باشند.

  • پروتئین

عضلات ما در طول تمرین شکسته می شوند و در طول دوره استراحت ترمیم می شوند و رشد می کنند. اسیدهای آمینه برای این فرآیند ضروری هستند. پروتئین ها زنجیره ای از اسیدهای آمینه هستند، هنگامی که ما غذای غنی از پروتئین می خوریم، بدن ما پروتئین را به اسیدهای آمینه تبدیل می کند تا به ترمیم و رشد عضلات ما کمک کند. ما برای افزایش وزن در اطراف ران و باسن نیاز به رشد عضلات بیشتری داریم، بنابراین در رژیم غذایی خود به پروتئین نیاز داریم.

گوشت بدون چربی، مرغ و تخم مرغ، محصولات لبنی منابع غنی پروتئین هستند. حتی اگر از رژیم گیاهخواری پیروی می کنید، منابع پروتئینی زیادی وجود دارد که می توانید برای افزایش وزن در باسن و ران ها به رژیم غذایی خود اضافه کنید. دانه ها، آجیل، لوبیا، عدس، نخود، شیر سویا، توفو، چاک سویا سرشار از پروتئین هستند و به راحتی می توان آنها را در وعده های غذایی معمولی گنجاند. جو دوسر، ماست، پنیر دلمه، کلم بروکلی نیز برای تامین نیازهای پروتئینی شما در رژیم غذایی شما ضروری است.

  • چربی

بدن شما با استخوان ها و ماهیچه ها تقویت می شود، اما منحنی های بیرونی با لایه ای از چربی پوشش داده می شوند. چربی مورد نیاز بدن را می توان از طریق غذاهایی مانند آووکادو، تخم مرغ کامل پنیر، ماهی های چرب، آجیل، دانه های چیا، روغن های خوراکی، ماست پرچرب تامین کرد. اینها منابع چربی های سالم هستند.  

 

غذاهای چاق کننده ران و باسن

 مقاله پیشنهادی بهین دارو: راه های چاقی پایین تنه و آشنایی با انواع میوه های چاق کننده

 چه تعداد وعده غذایی در روز برای افزایش وزن در ناحیه باسن و ران توصیه می شود؟

ممکن است پیشنهاد یک وعده غذایی هر دو ساعت یکبار مضحک به نظر می رسد، درست است؟ اما اگر در مورد هدف خود برای افزایش سریع وزن در ناحیه ران و باسن جدی هستید، باید این کار را انجام دهید.

دو وعده غذایی در روز برای کسانی که کم تحرک هستند، کافی است. اما برای اینکه در ناحیه ران و باسن به طور سالم وزن اضافه کنید باید به میزان کافی غذا بخورید و همچنین باید تمرین خاصی را دنبال کنید. برای افزایش وزن، باید کالری کافی مصرف کنید تا انرژی خود را برای رژیم تمرینی جدید حفظ کنید و همچنین کالری اضافی برای افزایش ماهیچه ها و چربی ها برای شما باقی بماند.

هنگامی که فعالیت خود را برای افزایش وزن در باسن و ران ها و انجام تمرینات سنگین آغاز می کنید، توصیه می شود که شش تا هشت وعده غذایی کوچک در روز مصرف کنید. بعد از اینکه به هدف خاصی رسیدید و خواستید وزن خود را حفظ کنید، می توانید به چهار تا شش وعده غذایی در روز تغییر دهید.

 قرص های چاقی موثر بر ران و باسن

علاوه بر مصرف غذاهایی که سفارش شد و همچنین ورزش های متناسب با چاقی قسمت ران و باسن قرص چاقی سوپر فت فست توصیه می شود. همچنین می توانید لیستی از بهترین قرص های چاقی ران و باسن را که کارشناسان بهین دارو گرداوری کرده اند، را مشاهده کنید.

چرا باید باسن و ران خود را تمرین و ورزش دهید؟

تناسب اندام عضلات شما به تحرک شما بستگی دارد. پایین تنه شما دارای تمام عضلات بزرگ گروه عضلات سرینی است. گروه های ماهیچه ای ران و باسن شما را می سازند. نه تنها تحرک شما، بلکه توانایی شما برای نشستن، ایستادن یا لم دادن به راحتی به قدرت این گروه عضلانی بستگی دارد. بنابراین، باید باسن و ران‌های خود را تمرین دهید.

جدای از این هدف مهم، تمرین دادن باسن و ران‌ها فواید بارز دیگری مانند حفظ فرم و محکم نگه داشتن آنها دارد.

هر چند وقت یکبار باید باسن و ران خود را تمرین دهید؟

وقتی روی افزایش وزن در ران ها و باسن تمرکز می کنید، باید بیشتر از سایر گروه های عضلانی پایین تنه خود را تمرین دهید.

زمان ریکاوری مورد نیاز برای گروه های عضلانی بدون کاهش قدرت 36 تا 48 ساعت است. بهینه ترین دفعات تمرین برای باسن و ران ها، جلسات روزانه متناوب است که باعث می شود سه بار در هفته تمرین پایین تنه انجام دهید، این زمان فرصت کافی برای ریکاوری کامل و همچنین فشار دادن در فرکانس بالاتر برای افزایش وزن سریعتر عضلات فراهم می کند.

مشاهده افزایش وزن قابل مشاهده در ران و باسن چقدر طول می کشد؟

نتایج مصرف هر قرص چاقی ران و باسن یا برنامه غذایی بستگی به میزان تمرکز شما و میزان تحرک شما با تلاش های خود دارد. اگر تمرینات و برنامه غذایی و داروهای چاقی گفته شده را به طور مداوم دنبال کنید، در عرض سه هفته تفاوت محسوسی خواهید دید. انگیزه خود را حفظ کنید و به کار خود ادامه دهید، در عرض چند ماه قادر خواهید بود به هدف خود برسید.

سوالات متداول

باسن از چربی ساخته شده است یا ماهیچه؟

باسن شما توسط ماهیچه ها و چربی ها ساخته شده است. ماهیچه های سرینی منحنی باسن را تشکیل می دهند و چربی ها آنها را می پوشانند تا انحنا را صاف کنند.

چگونه می توانم در کمترین زمان ممکن ران و باسن حجیم داشته باشم؟

با مصرف قرص های چاقی موثر در چاقی ران و باسن مانند قرص چاقی سوپر فت فست افزایش عضلات ناحیه باسن و ران ها را شاهد خواهید بود.  

چگونه باسن و ران هایم را تنومند کنم؟

با اضافه کردن تمرینات متمرکز بر تقویت باسن و ران، عضلات پایین تنه را بهبود بخشید. دفعات تمرینات پایین تنه را افزایش دهید. تمرینات قلبی را به صورت استراتژیک به تمرین خود اضافه کنید.

 بهین دارو معتبر ترین وارد کننده قرص های چاقی ران و باسن در ایران

 

 

 

 

 

 

از     رای
6.3